tiistai 1. huhtikuuta 2014

Day 35 - Katriina

Harkkapäivä meni mukavasti tutulla osastolla, oon nyt siis toista viikkoa siellä vastasyntyneiden puolella :) Verinäytteitä oon saanu ottaa vauvoista, pukenu ja pessy (ja pukenu ja pessy) ja saanu hyssytellä niitä sylissä kun äitit on syöny/vaihtanu asentoa. Oon myös mielissään miten hyvään käyttöön koulun Varhainen vuorovaikutus & imetysohjaus -kurssi on tullu! ^^

Kotimatkalla
Harjottelusta menin suoraan yliopistolle hakemaan mun uutta opiskelijakorttia, jonka ilolla noudin. Nyt on siis Urbana-, opiskelijakortti ja luottokortit hommattu uudestaan. Edelleen kaipaan kovasti mun ajokorttia, Kela-korttia ja Eurooppalaista sairausvakuutuskorttia, mutta niihin pitäis viedä kuvalliset hakemukset postissa tai soittaa (joka on melko hintavaa), joten toistaiseksi olen luopunut hankkeesta...

Mutta kotiin asti päästyäni hymyilin, että kyllä huomaa että täällä asuu aikuisia talossa (joiden ei onneksi tarvi herätä 5.30 joka aamu), kun oli niin siistiä ja meille oli tuotu vielä ihania neilikoitakin pöytään! :)


Kevätfiilistä


Välipala
Täällä myydään kaupoissa tämmösiä tosi ihania tuoreita hedelmäsekoituksia reilulla eurolla: jälkkäriksi söinkin tänään kiivi-hunajameloni-ananas -tornin <3

Noora ja Nooran porukat tuli ja ruoaksi tehtiin ihanaa pestopossukyljystä ja perunamuusia hyvällä salaatilla, jälkkäriksi vielä Nooran aiemmin tekemiä mokkaruutuja. Omnom! (Kuorin potut mutta muuten noin hyvä muusi oli puhtaasti Nooran äidin käsialaa).
Reenipaikka
Hyvän lounaan jälkeen olikin aika suunnata zumbaamaan paikalliseen tyyliin! Nooran kanssa mentiin reeneihin yhtämatkaa, Noora airhooppaamaan ja mää zumbaileen. Vähän ihmettelin siinä kaks minuuttia ennen tuntia kun siellä oli vaan kolme mun lisäksi, mutta kyllä sinne sitte pari muutaki tuli. Vähäinen osallistujamäärä selittyi myöhemmin: oli nimittäin semmonen tappozumba että en oo _ikinä_ ennnen ollu! (Ja ei, ei voi johtua pelkästään vaihtoherkuttelusta, kävin alle viikko sitte toisessa saman paikan zumbassa eri vetäjällä ja se oli aika samanlaista mihin olin tottunu :D) 20 minuutin jälkeen olin ihan kuollu! Mutta eipähän ollu turha reissu, kalori poikineen varmasti paloi vaikka pestopihvit hiljalleen meinasivat palata tuloreittiä takaisin... 

Zumba-salin seinä
Reenin jälkeen olo oli kuin mankelin läpi vedetyllä ankeriaalla ja iltateen ja suihkun jälkeen väsytti jo melko makeasti, niinpä kellahdin katolleni seeprasohvan siimekseen, jossa nukun tämän viikon :)

Väliaikaismajoitus

Vielä loppuun lempparikuva viime viikonlopun Piranin reissulta! Jos näkis vaikka unta tästä. Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Piranin kattojen yllä
Ps. Joo joo tullaan me kesäksi Suomeen! Aprillia ja silliä oli tuo eilinen kesätyöpätkä :)

3 kommenttia: